Friday, February 8, 2013

Joke of the day

KISAH KAPAL TERBANG dan 4 PAYUNG TERJUN
Kapal terbang hendak terhempas, dalamnya ada 5 penumpang, tetapi hanya ada 4 payung terjun.
Penumpang pertama (Rosmah): "Saya perlu hidup kerana saya tak puas shopping lagi." Dia pun ambil satu payung terjun dan terjun.
Penumpang kedua (Najib): "Saya perlu hidup, kerana pencapaian diutamakan." Dia pun mencapai satu payung terjun dan terjun.
Penumpang ketiga, Sharifah Zohra Jabeen: "Saya perlu hidup kerana saya adalah wanita paling pandai di Malaysia." Dia pun ambil payung terjun dan terjun.
.
.. Penumpang keempat, Karpal Singh berkata kepada penumpang kelima, seorang budak sekolah perempuan: "Ambillah payung terjun itu, kamu masih muda."
Budak Sekolah: "Tak apa uncle, masih ada satu lagu payung terjun untuk uncle, perempuan tadi ambil beg sekolah saya".
 
Karpal: "Kenapa awak tak bagi tahu dia, tak patut biarkan Ketua SW1M mati, semua binatang bergantung kepada dia."
Budak Sekolah: "Saya cuba bagitahu, tetapi dia kata Listen, Listen, Listen, saya lebih tua dari awak, saya ada degree".
 
I extracted this from Zunar Kartunis Facebook.

No comments: